Saturday, July 31, 2010

Aku telah jatuh cinta

Kalau dulu aku tak suka baca blog. Apa lagi nak tulis blog. Tetapi skarang? Kalau tak tulis rasa macam satu kekurangan. Walaupun takdela syok mana pun blog ini. Aku jatuh cinta dengan blog. Sejak bila aku jatuh cinta, aku tak pasti. Tapi bagaimana ia terjadi aku, aku tahu jawapannya.

Semuanya bermula dengan blog Realiti Konspirasi (http://zackzukhairi.blogspot.com/)

Kenapa aku suka blog mamat ni? Bahasa dia lebih kurang bahasa yang aku selalu guna kat rumah. Kira mamat ni tak hipokrit. Setengah blog lain, nak faham erti penulisan diorang pon aku rasa teruk dah...rasa nk pitam and loyaa2 sebab tak leh nak cerna. Akhirnya aku hanya dapat migrain setelah habis baca blog2 tersebut. Lahipun mamat ni tulih apa yang berlaku disekeliling kita. Cuma kadang2 kita kurang sedar atau tak perasan.

Yang pasti, aku happy je baca blog mamat ni. Bila baca je, mood yang teruk akan neutralize dengan sendirinya.Cewah...Ju'a, jangan dok over puji anak teruna orang OK!...Nnt dikira cari publisiti murahan. Ahakz...

Thanks Cik Lya sbb introduce blog ni kat aku naaa...Selepas tau blog ni, aku selalu layan blog Cik Lya and En. Z je....

OK lah,aku nak pi baca blog Cik Lya (ntah2 dia tak update lagi) takpe, baca past entry pon takpe... Yang pasti En. Z dah update...Aku nampak kat status FB td...JOM!

E.N.D

1 comment:

  1. eceh...encik Z jgk dapat nama...
    aku nk suro encik z baca la..tapi hg kn wat correction dulu...typoerror nih..hehe
    selamat menulih yek...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.