Sunday, July 25, 2010

Anakku bukan anakku

Setelah 14 tahun, plus minus aku pi belajar kat luar SP, balik kengkadang...finally anakku akan berpindah sekolah....After 14 years baru la anakku akan stay dengan parents dia dalam erti kata yang sebenar.


Jat & me

Sedih?

Of course tersayat jugak hati aku ni....maunya tak terasa, aku jaga dia dari kecik...Mula dari umur dalam pantang, jemur kat matahari sebab kuning, pi jalan2 pon kendong dia, hantar pi tadika, hantar pi sekolah rendah, sain report kad, bangun pagi urus dia pi sekolah, beli buku rujukan, baju and segala bagai keje dah aku wat utk dia.

Namun, apakan daya...kalau ikut hukum alam pun, dia mmg bukan tanggungjawab aku...Ada orang lain yang lebih berhak ke atas dia. Dia anak kakak aku. Cuma cara kakak aku ambil dia tu yang tak best. Seolah-olah I'am failed to become a good guardian.

Takpe2, lepas ni kalau aku rindu dia, aku boleh je pegi rumah dia. tak pun, sekarang ni teknologi canggih. Call je handset dia. At least SMS pun dah cukup.

To Ijat, makteh doakan Ijat berjaya selalu ok...dun let me down...be a good boy...do call me if u need help..dun forget me ok....Sorry for all my wrong doing during all these time ok...Good luck @ new skool nanti....Be smart!

thanks a lot sebab tolong makteh all this while,tolong jaga pak ngah, jaga rumah...

Last date kat SP nanti 29/7/2010...nak buat farewell party ngn kawan2 x?

Lepas ni Jat dah tak jd anak makteh dah...huhuhu

Sayang Izzat....

p/s:awat mata aku ni dok berair tak tau?habuk agaknya....

E.N.D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.