Saturday, July 24, 2010

Baby yang baik

Selamat Pengantin Baru

Before start entri ni....aku nk ucapkan Selamat Pengantin Baru kepada kawan aku Aina dgn pasangannya Kodek...Baru tadi aku tau member geng 'Guar Napai' aku ni kawan dan telahpun selamat diijab kabulkan dengan senior sekolah aku rupanya...Ish, sungguh tak budiman diriku ini...Kawan-kawan pun tak kenal. Mujur si Aina tak dekeh kepala aku bila aku dengan bangganya menyatakan aku tak kenal Incik Suami beliau...Okey,aku doakan kalian bahagia dan berkekalan ke cicit piut....haaa, panjang kan....nampaknya dah berkuranglah ahli jemaah kantin yang masih single...hehehe....

Aina & Kodek

*******

Petang tadi, after gerak dari kenduri Aina, terus memecut laju ke BLM. Stop jap kat Fairy (trusy me: ini adalah kedai kek yang paling best, Secret Rescipe pun kalah)...Beli buah  kek tangan. Apa yang ada kat BLM sehingga aku memecut laju sebegitu rupa?

Ju'a: Aina, aku nak gerak dulu...
Aina: Awatnya?
Ju'a: Aku nak pi lawat Alea...dengar kata anak dia dah boleh berlari
Aina: Hang dah lambat la weyh...anak dia dah masuk sekolah dah pun
Ju'a: Hah? Alamak, lambatnya aku...Hmm, kena pi cepat la ni...Hahahaha...

Kawan aku dah bersalin lebih sebulan dah, baru la aku sempat pi melawat...Tak rugi aku pi melawat...ada sorang mamat ensem...Serius ensem...Sebab terlalu ensem, aku sampai terlupa nak capture gambar dia. Tapi aku sempat berkenalan dengan dia. Nama dia, Encik Firas...Umur...haaa memang sesuai dengan aku...33...hari....Sesuai kan? Hehehehe....

Dia memang bayi yang baik...dia langsung tak kacau parents dia sepanjang kami bersembang...Tak tau la kot dia sebenarnya tak mau bukak mata kot sebab takut jatuh hati dengan aku barangkali..siapa tahu kan?

Bila dah tengok ramai kawan-kawan yang dah bertukar status, aku tertanya sendiri...bila pulak turn aku nak tukar status ni? tetttttt.....who knows?

p/s: Cik Jenny, next week jom pegi Mona pulak....oh no!aku dah addicted to Perlis....

E.N.D









2 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.