Monday, August 30, 2010

Ketung-ketang-klik!

Antara yang paling best dalam bulan Ramadhan : M.A.K.A.N.....Hehehehe...

So, jangan tanya kenapa baju raya tak muat...kuikui...

Ok, seperti yang aku pernah janji kat kawan-kawan aku sebelum ni,aku nak tunjuk rupa 'TOP HAT' hari ni...tapi unfortunately bentuk dia kurang menjadi semalam sebab tauhu tu besar sangat...

Inilah TOP HAT...


Bahan untuk buat benda ni senang je,janji korang ada tauhu kering,sengkuang,carrot and telur,kira jadi la TOP HAT ni...Senang kan? Potong-potong,sumbat-sumbat, goreng-goreng dan hidang-hidang...Lepas tu,baca doa makan dan NOM NOM NOM NOM..
Last week, disebabkan Dann balik rumah and anak menakan aku pun turut pulang,so aku masak la nasi ayam sikit...Boleh la tahan sedap...Haishhh, apa pulak boleh tahan, memang sedap pun! Ini blog aku kan...Hahahaha...So, aku boleh puji sendiri la kan...

Nampak menarik kan? Baik korang iyekan......
Hidangan berbuka: Nasi Ayam Hainan
See, walaupun jauh di sudut hati aku tak suka dengan sorang perempuan cina tu, tapi aku still mempraktikkan masakan Cina...Nasi Ayam Hainan...Masakan ni paling senang aku rasa. Tak sampai sejam je, SIAP! Boleh NOM NOM NOM NOM dah lepas tu...Hmmmm,yummy!

Kalau ada sesiapa nak resepi, bagitau la...Nanti aku share..Ewah Ju'a, hg ingat sedap sangat ke masakan hg itu? Sampai orang berebut nak resepi tersebut? Kih kih kih....Ini blog aku kan?Hehehehe...

OK laaa, nak sambung ketuk calculator pulak...

E.N.D

3 comments:

  1. saya nmpk dengan jelas ayat "jauh di sudut hati aku tak suka dengan sorang perempuan cina tu"
    keh3

    ReplyDelete
  2. ek?dah abis kecik dah font tu...hehehe

    ReplyDelete
  3. ard nak resepi nasi ayam hainan....

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.