Thursday, December 31, 2009

sayonara 2009

esok....new year...2010

hari ni complete setahun aku keje kat opis ni....dalam setahun ni jugak banyak benda aku lalui...setahun tanpa mak...

arini gaji x masuk pulak...kena tunggu setahun baru dapat baki gaji...adoyai....xpe...aku pon ada politik kotor gak....

petang ni nk rempit ke esplanade...nk tgk estranged...itu pon kalau ada jodoh jenny dgn andy...kalau x, tgk dicky cheung je la jawabnya...

apa azam tahun baru?

before that, azam tahun 2009 dah abis cover ke? azam aku tahun ni pon aku dah x ingat...tapi rasanya x fulfill semua kot...

aim for 2010:

  • better involvement in party...(itu pun kalau aezah calling tanpa henti) hehehe
  • collect tax banyak2 dari businessman @ SP
  • NAK DRIVE KERETA BARU
  • cari client lebih byk lg...

2 comments:

  1. aku xder azam laaaa.. huhu... cmtuh gak kehidupan aku kalo nk azam mcm2... waaa3 nk bli kete baru ker? wow.. nnt bw aku jalan2.. huhu..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.